Komentuj posty, dołącz do obserwatorów i dobrze się baw biorąc udział w konkursach!

Zapraszamy do czytania niesamowitych opowiadań w naszej czytelni!

czwartek, 14 marca 2013

Jaka to rasa? - Część IV

Jestem z was dumna, dzielnie wysyłacie wciąż odpowiedzi do konkursów, czytacie posty i pojawiło się wiele nowych osób na 'Czacie - Dziękuję wam bardzo :).
Myślę, że część czwarta będzie jedną z najłatwiejszych - Jest tu wiele znanych ras, które na pewno 80% "doggiwiczów" zna :-)
Przy zdjęciu z numerem "2", piesek jak widzicie ma troszkę ucięty pysk - chciałam specjalnie podkreślić dla ułatwienia, specyficzny kształt brzucha tego pieska :) A do co zdjęcia z numerem 6 - Chodzi mi o sam " typ " pieska, więc nie zwrócę uwagi, czy dodacie " Saarloosa ", czy " Czechosłowacki " ( Uwaga, podpowiedź! )    :)
No, dobra - Do roboty kochani, pamiętajcie, że na zwycięzce czekają 2000 dgl! :)

4 komentarze:

  1. 1. Border Colie - czarny łaciaty z białym.
    2. Chart greyhound - biały łaciaty
    3. Pudle - biały
    4.ROTTWEILER - czarny podpalany z rudym
    5.Jamnik długowłosy - rudy z siodłem czarnym
    6.Wilczak saarlosa - wilcza
    Na doggi Angelika020820

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. border collie-(czarny łaciaty z białym.)
    2.chart greyhound-łaciaty (biały).
    3.pudel duży.
    4.rottweiler-(czarny podpalany z rudym.)
    5.jamnik miniaturka długowłosy -(rudy z czarnym.)
    6.wilczak -(szara wilcza.)


    mam nick oti6

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Border Collie - czarno-biały
    2. Whippet - biały łaciaty z pręgowanym
    3. Pudel Duży - biały
    4. Rottweiler - czarny podpalany
    5. Jamnik Długowłosy - rudy podpalany (w doggi z siodłem)
    6. Czechosłowacki Wilczak - wilczy

    ZAWilcza

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Border Collie - czarno- biały
    2. Chart Angielski - biały z pręgowaną głową i siodłem
    3. Pudel Duży - biały
    4. Rottweiler - czarny podpalany
    5. Jamnik Długowłosy - czarne podpalane
    6. Wilczak Saarloosa - wilczastoszary

    Login Doggi: Monicia

    OdpowiedzUsuń

Uwaga! Zanim dodasz komentarz, upewnij się że:
- Nie używasz w nim wulgaryzmów
- Nie obrażasz w nim ani Administracji, ani czytelników bloga
- Jest związany z tematem posta
- Nie umieszczasz komentarza tylko po to, aby zareklamować swój link

Miłego komentowania!