Komentuj posty, dołącz do obserwatorów i dobrze się baw biorąc udział w konkursach!

Zapraszamy do czytania niesamowitych opowiadań w naszej czytelni!

sobota, 26 lipca 2014

Nabór do załogi bloga

Ponieważ blog stanął w miejscu, a poprzedni autor niestety zaniedbał sprawę również po całości, postanowiłam zrobić kolejny, porządny nabór do ekipy bloga. Chcesz dołączyć? Super! Wypełnij poniższą ankietę i wyślij ją do mnie - Czyli gracza TwilightPL . Wystarczy skopiować całość, wkleić do wiadomości i tam wypełnić.
Z góry dziękuję za wszystkie zgłoszenia!

  1. Jak masz na imię i ile masz lat?
  2. Jakie dni w tygodniu mógłbyś/mogłabyś poświęcić trochę czasu na bloga?
  3. Lubisz wymyślać konkursy/ zabawy/ pisać ciekawostki bądź może pomagać innym?
  4. Twoim zdaniem masz duży zakres wiedzy o doggi-game?
  5. Lubisz pisać posty na temat nowości w grze?
  6. Masz jakieś hobby? (To pytanie może pomóc mi dobrać odpowiednią rolę, jaką będziesz pełnić na blogu!)
Serdecznie proszę o odpowiedź na każde zadane powyżej pytanie. Jeśli nie jesteś pewny/a co do którejś odpowiedzi, napisz po prostu tak, jak uważasz.

Zgłoszenia można wysyłać do 27 lipca, godziny 23:59. Jeśli ktoś nie zmieści się w czasie, niestety zgłoszenie nie będzie rozpatrzone. 

Ostatnim razem zgłoszeń było naprawdę sporo, dlatego proszę o nie wypytywanie z dnia na dzień o wynikach, gdyż naprawdę - robię co mogę, staram się w krótkim czasie podjąć odpowiednią decyzję, a jestem tylko człowiekiem, mającym też życie poza grą, więc jeśli zejdzie to o dzień, dwa dłużej niż informowałam, liczę, że zostanie mi to wybaczone. ;)

Administratorka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga! Zanim dodasz komentarz, upewnij się że:
- Nie używasz w nim wulgaryzmów
- Nie obrażasz w nim ani Administracji, ani czytelników bloga
- Jest związany z tematem posta
- Nie umieszczasz komentarza tylko po to, aby zareklamować swój link

Miłego komentowania!